
Näin annat meille palautetta
Voit antaa meille palautetta soittamalla palautepalveluun, lähettämällä sähköpostia tai Helsingin kaupungin sähköisen palautepalvelun kautta.
Huomioimme kaikki palautteet, koskivatpa ne sitten palvelusta vastaavaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialaa, matkojen varaamisesta ja liikenteestä huolehtivaa matkapalvelun asiakaspalvelua tai kuljetuksia toteuttavia yksityisiä liikennöitsijöitä. Välitämme tarvittaessa palautteen siitä vastaavalle taholle. Palautteisiin vastaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala.
Soita palautepalveluun: 09 231 23 002(Linkki aloittaa puhelun)
helsinginmatkapalvelu@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
-
Anna palautetta Helsingin palautepalvelun kautta
Suosittelemme kirjautumaan palautepalveluun, jos palautteesi koskee esimerkiksi terveystietoja. Kirjautumalla voit saada henkilökohtaisen vastauksen arkaluontoiseen palautteeseen.
Siirry Helsingin palautepalveluun(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
-
Valitse: Anna palautetta
Voit halutessasi kirjautua palveluun. Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen.
-
Valitse palautteen aihe
Kun annat palautetta Helsingin Matkapalvelusta, valitse aiheeksi:
- sosiaali- ja terveys- ja pelastuspalvelut.
- Tarkenna aihetta valitsemalla perhe- ja sosiaalipalvelut.
- Voit halutessasi tarkentaa aihetta vielä tämän jälkeen.
-
Sijainti
Valitse halutessasi palautteeseesi liittyvä sijainti kartalta. Voit myös ohittaa sijainnin valinnan painamalla seuraava.
-
Anna lisätietoa
Anna palautteellesi otsikko ja kerro lisätietoja sitä koskien. Valitse myös, haluatko seurata palautteen käsittelyä. Halutessasi voit jättää yhteystietosi sekä antaa palautteelle julkaisuluvan.
-
Lähetä palaute
Saat vastauksen viestiisi viikon kuluessa.