Anna meille palautetta

Palaute on meille erityisen tärkeää, jotta voimme kehittää Helsingin Matkapalvelua paremmaksi. Tältä sivulta löydät tietoa palautekanavistamme.
Kuljettaja nostaa asiakasta Matkapalvelun autoon.
Kuva: Jussi Hellsten

Näin annat meille palautetta

Voit antaa meille palautetta soittamalla palautepalveluun, lähettämällä sähköpostia tai Helsingin kaupungin sähköisen palautepalvelun kautta. 

Huomioimme kaikki palautteet ja vastaamme niihin, koskivatpa ne sitten vammaisten sosiaalityötä, asiakaspalvelukeskusta tai liikennöitsijää. Välitämme tarvittaessa palautteen oikealle taholle.

Soita palautepalveluun: 09 231 23 002(Linkki aloittaa puhelun) 

helsinginmatkapalvelu@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)

  1. Anna palautetta Helsingin palautepalvelun kautta

    Suosittelemme kirjautumaan palautepalveluun, jos palautteesi koskee esimerkiksi terveystietoja. Kirjautumalla voit saada henkilökohtaisen vastauksen arkaluontoiseen palautteeseen.

    Siirry Helsingin palautepalveluun(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)

     

  2. Valitse: Anna palautetta

    Voit halutessasi kirjautua palveluun. Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen. 

  3. Valitse palautteen aihe

    Kun annat palautetta Helsingin Matkapalvelusta, valitse aiheeksi:

    1.  sosiaali- ja terveys- ja pelastuspalvelut.
    2.  Tarkenna aihetta valitsemalla perhe- ja sosiaalipalvelut.
    3. Voit halutessasi tarkentaa aihetta vielä tämän jälkeen.
  4. Sijainti

    Valitse halutessasi palautteeseesi liittyvä sijainti kartalta. Voit myös ohittaa sijainnin valinnan painamalla seuraava. 

  5. Anna lisätietoa

    Anna palautteellesi otsikko ja kerro lisätietoja sitä koskien. Valitse myös, haluatko seurata palautteen käsittelyä. Halutessasi voit jättää yhteystietosi sekä antaa palautteelle julkaisuluvan.  

  6. Lähetä palaute

    Saat vastauksen viestiisi viikon kuluessa.