Näin annat meille palautetta
Voit antaa meille palautetta soittamalla palautepalveluun, lähettämällä sähköpostia tai Helsingin kaupungin sähköisen palautepalvelun kautta.
Huomioimme kaikki palautteet ja vastaamme niihin, koskivatpa ne sitten vammaisten sosiaalityötä, asiakaspalvelukeskusta tai liikennöitsijää. Välitämme tarvittaessa palautteen oikealle taholle.
Soita palautepalveluun: 09 231 23 002(Linkki aloittaa puhelun)
helsinginmatkapalvelu@hel.fi(Linkki avaa oletussähköpostiohjelman)
-
Anna palautetta Helsingin palautepalvelun kautta
Suosittelemme kirjautumaan palautepalveluun, jos palautteesi koskee esimerkiksi terveystietoja. Kirjautumalla voit saada henkilökohtaisen vastauksen arkaluontoiseen palautteeseen.
Siirry Helsingin palautepalveluun(Linkki johtaa ulkoiseen palveluun)
-
Valitse: Anna palautetta
Voit halutessasi kirjautua palveluun. Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen.
-
Valitse palautteen aihe
Kun annat palautetta Helsingin Matkapalvelusta, valitse aiheeksi:
- sosiaali- ja terveys- ja pelastuspalvelut.
- Tarkenna aihetta valitsemalla perhe- ja sosiaalipalvelut.
- Voit halutessasi tarkentaa aihetta vielä tämän jälkeen.
-
Sijainti
Valitse halutessasi palautteeseesi liittyvä sijainti kartalta. Voit myös ohittaa sijainnin valinnan painamalla seuraava.
-
Anna lisätietoa
Anna palautteellesi otsikko ja kerro lisätietoja sitä koskien. Valitse myös, haluatko seurata palautteen käsittelyä. Halutessasi voit jättää yhteystietosi sekä antaa palautteelle julkaisuluvan.
-
Lähetä palaute
Saat vastauksen viestiisi viikon kuluessa.